Test, 1...2....3.... - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Richard en Shanna - WaarBenJij.nu Test, 1...2....3.... - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Richard en Shanna - WaarBenJij.nu

Test, 1...2....3....

Door: richshan

Blijf op de hoogte en volg Richard en Shanna

16 Augustus 2011 | Nederland, Almere-Haven

En toen waren er nog maar 40 dagen voor vertrek... wat vliegt de tijd! Inmiddels is onze precieze vertrekdatumm bekend, we vliegen op zondag 25 september 's morgens naar Moskou. Daar blijven we twee nachten in een hotel, voordat op 27 september onze treinreis begint. De gehele treinreis is geboekt en betaald, dus nu komt het wel snel dichterbij!
Onze slaapzakken en matjes hebben we inmiddels ook uitgeprobeerd en die bevallen uitstekend, we hebben heerlijk geslapen. Verder hebben we onze wandelschoenen goed uitgeprobeerd, met een aantal flinke (geocache)wandelingen in Duitsland. Ook die zijn prima bevallen, we hebben allebei geen blaren gehad :)
Nu het eerste deel van de reis is geboekt rest ons alleen nog het boeken van de vliegtickets tussen Indonesië en Australië en tussen Nieuw-Zeeland en thuis. Verder bepalen we onderweg hoe en wanneer we waar naar toe gaan.
Natuurlijk is dat niet het enige dat we nog moeten regelen, we zijn onder andere nog steeds bezig met huurders voor ons huis te regelen, we moeten de verzekeringen nog regelen en we moeten nog geschikte kleren kopen.
Maar ondanks dat we nog een heleboel moeten regelen en we al over 40 dagen vertrekken, kunnen we ook bijna niet wachten en hebben we heel veel zin om samen onze wereldreis te beginnen!

• 16 Augustus 2011 - 22:04

Jacques:

Ziet er gedegen uit. OOK de voorpret is beangrijk. Ik houd jullie in de gate.

• 16 Augustus 2011 - 22:30

Doug:

Oeh spannend! Het begint steeds meer dichterbij te komen. Succes met de voorbereidingen en zie jullie wel tijdens het feestje

• 17 Augustus 2011 - 06:12

Maryvonne:

Spannend!! Ik vertrek 8 december :-)

• 18 Augustus 2011 - 07:31

Bianca:

Hi Shanna, Wat ziet dit er leuk uit. We gaan jullie zeker volgen. Mika zal je vreselijk missen maar we wensen jullie wel een heel goede reis en veel plezier.

Groetjes, Bianca, Remco, Noa en uiteraard een xtra dikke reisknuffel van Mika

• 18 Augustus 2011 - 12:31

Heey heey!

Echt super, spannend, cool, vet gaaf, lauw en groots! Leuk! Geniet ervan!
    Adrenalinekick al dichtbij? En? Hoe voelt het? Tot in Sydney!! :)

xx Irm

• 20 Augustus 2011 - 07:28

Annie :

Dat klinkt goed allemaal.
    Ik wens jullie veel plezier met de voorpret en succes met alles wat je gaat organiseren!
    Geniet!!

• 24 Augustus 2011 - 20:37

Daniel:

Als ik dit zo lees, begint het bloed weer te stromen en krijg ik ook weer zin om die backpack van zolder te halen...

Geniet ervan, tof dat je het gaat doen!

• 30 Augustus 2011 - 18:08

Kitty:

O wat spannend, voor jullie maar ook voor mij hoor! Ik mis jullie nu bijna al, maar kijk ook erg uit naar het lezen van jullie belevenissen straks. Die nu dus inderdaad heel dichtbij komen...........

• 09 September 2011 - 06:42

Irene:

Ha Shanna!! Ik hoorde via Ingrid dat jij ook een heeeeeele mooie reis gaat maken. Te gek zeg!!! Veel plezier alvast! Groetjes, Irene (zus van Ingrid)