Reisplanning - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Richard en Shanna - WaarBenJij.nu Reisplanning - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Richard en Shanna - WaarBenJij.nu

Reisplanning

Door: richshan

Blijf op de hoogte en volg Richard en Shanna

15 September 2011 | Nederland, Almere-Haven

Op 25 september vertrekken we per vliegtuig naar Moskou. Hier blijven we twee nachten, waarna we de trein pakken naar Beijing. Onderweg zullen we 5 nachten in Irkutsk (Rusland) en 5 nachten in Ulan Bator (Mongolië) verblijven. Wanneer we (half oktober) in Beijing komen is het plan om ongeveer 1,5 maand in China te verblijven. Daarna is het globale plan om 1 maand per land te doen. Dit houdt in dat we in december in Vietnam zijn, in januari in Cambodja, in februari in Loas, in maart in Thailand en in april/begin mei in Maleisië en Indonesië. Op 10 mei vliegen we dan naar Cairns. Daar willen we een (wicked)camper huren en afzakken langs de oostkust. Half juni vliegen we dan door naar Nieuw-Zeeland. Vervolgens vliegen we op 26 juli vanuit Auckland naar Dubai, waar we twee nachten doorbrengen. Ten slotte vliegen we op zondag 29 juli weer terug naar Amsterdam, waar een eind komt aan onze (hopelijk fantastische) wereldreis :)

• 15 September 2011 - 09:33

Deborah:

Hi Richard & Shanna!
    Ik zie dat jullie Cambodja, Laos en Thailand aan doen. Tis nog een eindje weg, maar be sure to let me know als je nog tips nodig hebt. Vooral Thailand ken ik erg goed. En oh ja, Bali ook wel, mochten jullie daarheen gaan... ;-)
    Veel plezier, geniet ervan!!!
    Deborah

• 15 September 2011 - 13:33

Heey Richard en Shanna!
    Ziet er goed uit hoor! Leuke planning, gaat helemaal goed komen denk ik :)
    Als jullie naar australië komen moeten we maar ff kijken wat we doen, miss zijn jullie mij net voor in Crains. Maar we houden contact!
    Liefs, Irm

• 15 September 2011 - 20:23

Joop En Mini :

Wat een prachtreis gaan jullie maken.
    Van de landen die jullie gaan bekijken, heb ik alleen Indonesië gezien en dat was alleen al zeer indrukwekkend.
    Joop heeft Thailand ook nog gezien.
    Wat moet het fijn zijn om zoveel van de wereld te mogen ontdekken.
    Fijn dat wij jullie mogen volgen.
    Goede reis!!!
    Liefs van Joop en Mini

• 18 September 2011 - 20:14

Sietske:

Ai, wat een prachtreisplan! Zag via linkedIn dat je er heerlijk tussenuit gaat. Geniet er van, maar als ik het plan zo lees, dan gaat dat zeker lukken. Ik zal de url opslaan en af en toe eens kijken hoe jullie het maken! Ben natuurlijk wel een beetje jaloers :-) dus wil op afstand zeker meegenieten. Groeten,
    Sietske

• 25 September 2011 - 19:46

Myrna:

Hey lieve Shanna en Richard!

Fijn dat we jullie vandaag nog even konden knuffelen en gedag zwaaien op schiphol! We hebben, om op jullie te toosten (en onszelf te troosten), een starbucks-latte en muffin-lekkers genuttigd ;-)

Have fun!

KUS Myr